Merida en paps en mams op bezoek!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu Merida en paps en mams op bezoek!! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Merida en paps en mams op bezoek!!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

02 Mei 2007 | Mexico, Cancún

Hej mensen,

Hier ben ik weer met een berichtje. Het word een lang verhaal, want ik heb nogal veel gedaan de afgelopen maand.Excuses hiervoor! Maar goed laat ik bij het begin beginnen.

Na mijn reisjes naar Valladolid en Chichen Itza, had ik niet zoveel geld meer over, dus ik was erg blij toen de studiefinanciering kwam. Maar ook dit bedrag was gauw gespendeert. Namelijk aan een playstation die Salvador en ik graag wilde. Nouja ik dan om af en toe een dvdtje te kijken. Maar goed, zo´n ding kost nogal wat, dus ik was gauw geldloos. Maar goed, ik kan heel goed met weinig geld omgaan heh chrisje? En dit keer heb ik natuurlijk Salvador naast me die mij steunt dus helemaal goed. Dan heb ik het deze maand toch goed overleefd.

Van het werk had ik 5 en 9 april vrijgenomen om een lang weekend te hebben. Het was namelijk ¨semana santa¨ de weken van pasen en goede vrijdag enzo. Salvador had lekker vrij van school, dus ik kon het niet maken om te gaan werken heel de tijd dus ik heb 2 werkweken van 3 daagies gehad. Erg lekker. Sorry mensen, maar ik ben echt te lui voor een volle 5 dagelijkse werkweek.

In deze korte week van vrijheid was ook een vriendin van Salvador uit Madrid op bezoek met haar moeder. Niet schrikken, ik ken deze dame ook en deze dame kon hij al voordat ik ook maar 1 voet in Madrid zette. Dus niets aan de hand hahaha. Zij kwam weer is naar Cancun, nadat zij hier gewoont heeft en de orkaan van 2005 heeft meegemaakt. Nouja ik natuurlijk een beetje afstandelijk tijdens alle gesprekken tussen, Salvador, de dame uit Madrid, haar moeder en nog een vriendin van ons. Tsja wat wil ik anders, ik ken al hun verhalen niet, ik woon hier pas 2 maanden en daarnaast had ik ook helemaal geen zin om aan te horen hoe geweldig Spanje wel niet is. Dat weet ik al. Deze houding werd mij niet in dank afgenomen en ik heb dus de dagen erna extra mijn best gedaan om erg aardig te zijn.

Maar tot hoever kun je een show opvoeren als alles wat je zegt omgedraaid word in negatieve woorden. Ik weet niet hoe vaak ik heb moeten aanhoren hoe slecht mijn land is, hoe slecht ik ben en hoe geweldig Spanje wel niet is en dat allemaal zonder ooit maar 1 x in Nederland te zijn geweest. En kom niet aan het land van een meisje in een cultuurschok. Dus na een aantal dagen had ik het toch wel opgegeven. Salvador en ook zijn moeder hadden dit in de gaten en Salvador heeft netjes aan het eind van de vakantie gezegd dat hij dit niet normaal vond hun houding naar mij toe en daarmee dat als hun mij en mijn land niet respecteren, hij hen dat niet in dank af zou nemen. Nouja uiteindelijk hebben ze t wel goedgepraat geloof ik, maar het blijft mijn schuld blijkbaar.

Zij vinden mij verantwoordelijk voor het kapot maken van een bepaalde vriendschap. Maar ik kan het prima vinden met al zijn vrienden en vriendinnen en Salvador en ik zien ze erg vaak. Dus in hoeverre ben ik verantwoordelijk voor het verbreken van vriendschappen?

Al deze verhalen even terzijde. In die leuke vakantie zijn we ook nog met zijn allen naar een prachtige stad in Yucatan geweest, Merida. Zo´n 4 uur van Cancun af en in die 4 uur op de rijksweg kom je werkelijk niemand tegen. Ik vind het een kunst als je wakker kan blijven. Maar goed, mijn mannetje had ons veilig in Merida gereden en eenmaal uit de auto gingen we lekker wandelen in de stad. Eerst de kathedraal binnen gewandeld. Erg groot en ook erg mooi. Ik heb al erg veel kathedralen in mijn leven gezien, maar die van Salamanca staat nog steeds op 1. Dus deze was dan wel aardig. Natuurlijk iedereen aan het bidden binnen de kerk en ik heb dus snel maar wat foto´s gemaakt en ben hem gesmeerd. Ja het kan natuurlijk ook niet dat ik geen geloof heb ;-)!!

Daarna besloten we een toerbus te pakken zoals die in Madrid zijn. Het was namelijk 40 graden en ik verging van de hitte en ik was levend aan het verbranden. Vooral omdat ik zo´n, volgens Shakib, kaaskop ben die nooit bruin word hahaha. Dus in de toerbus lekker makkelijk alle toeristische spots van Merida gezien. Van prachtige dure straten tot prachtige oude gebouwen vanuit de geweldige Spaanse revolutie. Je begrijpt Spanje kan niet meer stuk en al helemaal niet, omdat ze ook Nederland ooit is veroverd hebben.

Na de reis begon het extreem hard te regenen en gingen we maar uit eten. In het restaurant heerlijke ¨pollo a la yucateca¨ gegeten. Dat is 1 van de traditionele gerechten van Yucatan. Daarnaast ook nog ¨cochinita pibil¨ geproeft. Ook erg smakelijk, maar geef mij maar gewoon een kip in plaats van een varken. Daarna hebben wij onze 4 uur durende terugreis weer vervolgd en kwamen in een storm terecht waar je u tegen moest zeggen. Echt verschrikkelijk en we gleden af en toe bijna van de weg. Maar we hebben het overleefd. Kortom Merida was geweldig!!!!

De rest van de vakantie nog uit eten geweest voor de verjaardag van de spaanse. Erg lekker gegeten in een prachtig restaurant. Ondanks dat ik een paar uur eerder nog een hamburger naar binnen had zitten werken, ging er een lekker visje ook nog wel bij. Kortom ¨semana santa¨ was geweldig en helaas alweer voorbij.

Ook heb ik nog een speciale gast in mijn slaapkamer gehad. Ik was namelijk lekker met Salvador aan het praten over eventuele reisjes en de toekomt tussen ons. En ineens springt Salvador omhoog als een gek. Dus ik denk nou die spoort ook niet. Toen zei hij, ann blijf op bed, niet bewegen en kijk vooral niet naar beneden. Hij zei wel wat het was in het Spaans, maar ik begreep dat woord niet. Had er nog nooit eerder van gehoord, want ik had het nog nooit gezien, Dus ik het woord ¨alacran¨ opzoeken en toen begreep ik pas de ernst van de situatie. Het was een schorpioen die onder het bed liep. Dus ik helemaal uit mijn dak en kon niet van het bed af. Dus Salvador probeerde hem te vinden, maar die krengen zijn erg snel, dus uiteindelijk kon ik wegkomen en Salvador ging op zoek naar de schorpioen, na 20 minuten had hij hem gevonden onder zijn koffer. Hij trapte hem meteen dood en gooide hem weg. De rust was weer wedergekeerd. Kijk dat er eens per 2 maanden is een kakkerlak uit de riolering schiet, daar ben ik soort van wel aangewend, maar dat er een schorpioen zijn weg in onze slaapkamer gevonden heeft vind ik minder leuk. Maar goed, in Mexico vind je alles en heb je weleens ongevraagde gasten in je huis

Gelukkig kwamen dan de 19e mijn paps en mams weer voor een bezoekje aan Cancun. Wel met het nieuws dat Al Qaida van plan is Cancun de bombarderen, omdat er teveel gringo´s rondlopen, oftewel ¨like oh my god americans¨. Maar goed dat hield ze niet tegen en hier volgt dan het verhaal van het bezoek van paps en mams!!!

Ow ja en al me guppen zijn overleden. Ik geloof dat ik iets niet goed deed ik had in totaal 3 guppen gekocht en 2 stierven 3 dagen na ze gekocht te hebben en de andere die vond ik blauw in het water terug. Dus volgens mij heb ik iets niet goed gedaan of de guppen waren gewoon al ziek.

Maar goed, over de komst van paps en mams. Op 19 april moest ik gewoon nog werken, maar ik keek eventjes iedereen lief aan en mocht om 4 uur al weg zodat ik eerder naar me pa en ma kon. Ja is natuurlijk wel weer ff fijn als je Nederlands kan ouwehoeren en dan vooral op zijn rotterdams. Dus eenmaal in het hotel aangekomen bleek dat ze al 5 x van kamer gewisseld waren door wat probleempjes, maar de uiteindelijke kamer was geweldig. Maar goed ze mochten zo vaak wisselen als ze wilden, want ze waren praktisch de enige gasten in dat hotel. Maar goed die dag zijn we eventjes uit eten geweest en toen gingen hun weer lekker terug, want de jet lack begon zijn weg te vinden en waren dus erg moe.

De volgende dag hebben we heerlijk alleen aan het zwembad gezeten, dat was ook meteen de eerste dag dat ik me compleet verbrand heb en daarna een verminkt hoofd had. Maar goed, in de avond zijn we weer lekker uit eten geweest en zijn we naar t centrum van de hotelzone gaan lopen, dat een stukje verder bleek dan ik dacht. We hebben werkelijk een uur gelopen ofzo om uiteindelijk met me vader weer in het ziekenhuis te belanden. We waren in een souvenirs winkeltje toen me vader een zonnebril op wilde zetten, maar er hing een kartonnetje aan en dat puntje ervan belandde in zijn enige goede oog. Ik zag al meteen dat er een stukje af was geschraapt, maar ik zag er nog niet de ernst van in, maar omdat het me vaders enige oog is, heb ik Salvador gebeld die zelf al ernstig ziek was, om ons naar een ziekenhuis te brengen. Nou dat werd een zoektocht van ziekenhuizen. We hebben werkelijk 6 ziekenhuizen afgelopen naar een oogarts en bij de laatste wilde de oogarts wel terugkomen omdat hij hoorde dat we nederlanders waren. Eenmaal bij de dokter bleek dat er een stukje van zijn hoornvlies af was en dat moest weer genezen. Dus hij kreeg cremetjes en zalfjes mee en hoefde niet te betalen. Dit wel met de eis dat wij een pakketje mee zouden nemen voor zijn Nederlandse vrouw. Ik had er nog niet overnagedacht, maar mijn vader zag het al voor hem, een pakketje met drugs. Maar goed, daar hebben we verder niet meer overnagedacht en zijn naar huis gegaan.

De volgende ochtend moesten mijn ouders terug naar het ziekenhuis en ik moest met Salvador mee naar een cardioloog. Mijn mopje heeft een extreem hoge bloeddruk en heeft last van hartritme probleempjes. Dus eenmaal daar geweest kreeg hij pillen en bracht hij me weer bij mijn ouders waarbij het oog van me vader alweer 50 % geheeld was. Dus dat was goed nieuws. We bleven die dag bij het zwembad weer, want daar was niemand en zijn we in de avond met Salvador uit eten gegaan.

Zondag zijn we naar Playa del Carmen geweest naar het beroemde Mamitas Beach, waar alle vrouwen topless liggen, nouja de Europeanen. Je gelooft t niet, maar het is nogal een spectakel als je met je tieten bloot gaat daar. Dan is het net aapjes kijken!! Nou wij Nederlanders draaien onze handen echt niet meer om voor topless vrouwtjes, wij kijken nu naar de grootte van iemand zijn kont, maar goed hier echt een happening. We hebben in playa heerlijk aan het strand gelegen en zijn daarna uit eten gegaan en ik en me vader hebben lekker knoflook vis gegeten, ma een biefstuk en Salvador iets anders lekkers. Daarna nog ffies door de winkels gelopen en toen hadden we weer gezeik met iemand van een winkel en dat was de druppel, toen zijn we weer naar huis gegaan. Was een erg leuk dagje en ik was heerlijk verkleurd.

Maandag zijn we weer in het hotel gebleven en hebben we lekker liggen bakken in het zwembad. Je gelooft t niet, maar het is zo lekker als er geen zeikende mensen aan het zwembad liggen. Dus vandaar dat we daar zo vaak waren. In de avond weer lekker uit eten geweest en hadden we besloten om een auto te huren. We kregen dan dinsdag een Chevy, een klein wagentje dat ons overal heen moest gaan rijden. Dit ook omdat we Salvador niet meer zoveel lastig wilde vallen omdat hij hartprobleempjes heeft.

Dus dinsdag had ik besloten dat ik naar Xcaret wilde, want daar was ik nog niet geweest. Dit is een Eco park en dat is zo mooi had ik gehoord. Dus daar gingen we heen. Eenmaal aangekomen was de entrée 50 euro. Echt niet normaal gewoon, maar goed. Je moet daar gewoon een keer geweest zijn. Eenmaal binnen hebben we lekker in de natuurlijke zwembaden gezwommen, aan het strand gelegen, papagaaien, pumas en tijgers gezien, maya rituelen, ondergrondse rivieren en watervallen. Kortom prachtig, maar ik kon alleen maar denken aan de prijs. Maar goed, tante rut betaald wel (de visa kaart). Het was een geweldige dag, maar ik was weer lekker helemaal verbrand.

Woensdag zijn we naar ruines van Tulum geweest aan zee. Eerst naar ruines, waar het overspoeld werd door amerikaanse varkens en zeugen. Echt niet normaal, wat een dikke mensen liepen daar rond zeg. Maar goed, wij lekker ruines observeren en de prachtige blauwe zee. De zee was zo ontzettend mooi met de zon erbij. Daar wil je gewoon eeuwig naar kijken. Maar goed omdat het 35 graden was en we dorst hadden zijn we na een anderhalf uur weer eruit gegaan om onze weg naar het strand te vervolgen. We hadden eerst gegeten bij een restaurantje dat gewoon sambal had. Jawel Steefje, Sasje en Chrisje ook hier kunnen we terecht met onze pitas met kaas en sambal. Maar goed na het eten zijn we lekker aan het strand gaan liggen en had ik me verkleed als een idioot om niet te verbranden. Ook deze dag was een succes. Echt prachtig mooi is Tulum en als jullie hier ooit komen moeten jullie daar ook zeker heen.

Donderdag stond er een etentje op t schema bij Salvador zijn familie. Je denkt misschien dat zal vast geen succes geweest zijn omdat hun geen nederlands spreken en mijn ouders geen spaans. Maar het ging prima. Zijn moeder had kip gemaakt met kaas erin en ham met aardappelen er bij gerold. Het smaakte prima en iedereen had het op. We hebben lekker zitten ouwehoeren met mezelf als vertaler. Maar het was een succes. Daarna zijn we nog door de wijk gaan lopen en zijn we daarna nog naar het hotel gegaan waarna we in de avond nog wat zijn gaan drinken met Salvador.

Vrijdag en zaterdag aan het zwembad gehangen en met de bus naar de walmart en naar Mercado 48 geweest waar je allemaal souvenirs kan kopen. Lekker gegeten daar ook nog en ben ik ´s avonds nog naar de bios geweest naar de the number 23. Was een goede film.

Zondag hadden we tripje naar Isla Mujeres gepland. Dus met zijn allen op de boot gestapt en hadden bij Isla Mujeres een golfkar gehuurd om het eiland rond te krossen. Nou dat was echt een succes. Ik heb gereden ook nog en er zijn geen ongelukken gebeurd haha. We hebben prachtig mooie dingen gezien van arme huisjes tot kastelen en prachtige stranden en winkeltjes. Daarna hebben we nog heerlijk aan het strand gelegen en ben ik nog wat gaan eten tussendoor met Salvador. Daarna nog door het stadje gewandeld en een italiaans ijsje opgegeten. Heerlukkkkk!! Op de terugweg lekker met Salvador gezeten en daarna hebben we paps en mams naar huis gebracht om hun laatste nacht in het hotel door te brengen.

Maandag was ik er al vroeg en zijn we nog ff naar de Walmart geweest. Heb ik nog een dvdtje gehad en hebben daarna vanaf 12 uur in het hotel zitten wachten tot het 3 uur was en paps en mams weer terug moesten naar Holanda. Om kwart voor 3 kwam Salvador en om 3 uur was de bus er eindelijk en heb ik snel afscheid genomen. Was weer even vervelend. Ik vind dat nooit zo leuk en zeker niet als je weer 12 dagen met je eige familie was en nu weer alleen ben. Ik ben hier niet alleen, maar zo voelt het nog wel. Het is gewoon niet zoals Madrid en naar school gaan waar je zo mensen kent. Op het werk lopen wat oudere mensen en die gaan echt niet meer stappen. En ik ben hier niet alleen, ik ben hier met Salvador en dat is eigenlijk genoeg voor mij, alleen ben je dan weer afhankelijk van wat hij wil doen. Maar goed, ondanks dat, heb ik het prima naar me zin hier. Heb Cancun beter leren kennen door toerist te spelen met mijn ouders. Was echt superleuk en heb van elke dag genoten. Ook wil ik Tante Rut bedanken voor de sponsoring van onze activiteiten! Nu ben ik weer hard aan het werk en bezig met mijn scriptie.

Nou mensen, ik zou zeggen ik wens jullie allemaal weer het beste en de groeten aan iedereen en een dikke kus voor iedereen!! Ik mis jullie allemaal en Steefje en Sasje bedankt voor jullie cadeautjes. Echt superleuk… Sabientje gefeliciteerd met je huisje!!

Kuss vanuit Cancún!!

Annemarie

  • 03 Mei 2007 - 00:28

    Mama:

    kon je verhaal niet langer
    wat kan je schrijven leuk gedaan
    hoor?
    wij zijn weer thuis het is hier nog mooi weer.
    dus is de overgang niet zo erg van het warme weer bij jou....
    dikke kus van ons en de ommo's

  • 03 Mei 2007 - 13:16

    Daantje:

    Leuk verhaaltje hoor.
    Maar ehm.. Ik snap je wel. Het lijkt me best moeilijk om daar als enige kaaskop rond te lopen..
    Anyway, ik hoop dat het beter gaat met Salvador; ik vind je nog steeds dapper om zo maar samen te gaan wonen.
    Nou ja lieverd, heel veel liefs en kusjes
    Daantje

  • 03 Mei 2007 - 15:52

    Kevin:

    shaloom ann...
    erg naar je zin gehad dus... ;)
    je mot in t vervolg wel wat vaker wat posten ;) dan hoef ik niet geen half uur te lezen haha, jezus wat een verhaal.
    wel leuk iig :>

    Xje

  • 04 Mei 2007 - 11:17

    Saskia:

    Haai meissie,
    Leuk om te lezen, alles met je ouders enzo.
    Hier in Nederland gaat het gewoon zijn gangetje, zoals altijd he!
    Haha.
    Suc6 met alles, Salva de groetjes en ik lees binnenkort wel weer wat van je!!
    Kusssie

  • 04 Mei 2007 - 18:37

    Raydurr:

    An wat ben je nog wit op die laatste foto. Papa klein is flink bruin anders. DIe weet de zonnebank wel te vinden in Schiedam :D of het is natuurlijk lekker weer heh in Nederland :) maarre hoe zit het? Mis je schiedam nog een beetje?
    IK Zit hier nu 3 maanden bijna en dat gaat wel lekkurrrrr :D
    En van de zomer kom ik naar mexico ergens begin augustus, zit je er dan nog?? Kusssss Raymond

  • 04 Mei 2007 - 20:43

    Elisa:

    hey meis

    Wat een lang verhaal zeg! Om terug te komen op j reactie op mijn site, ik heb het idd gemerkt dat al ga j naar de supermarkt de hele familia mee moet hahah.. Ik ga nu naar mexico volgende eek denk dat het daar erger zal zijn! Ziet er egt allemaal super mooi uit waar j zit. Hoe is het eten btw in mexico? vast wel heel zwaar he? Hopelijk red mn maag het want ben het egt niet gewend! Succes met alles nog(hopelijk zie j geen schorpioenen meer :S)

    Besos

  • 09 Mei 2007 - 19:35

    Rachel:

    Leuk verhaal weer!! Ik blijf 't volgen :)
    Nog heeel heeel heeeeel veel plezier daar!!
    Dikke kus

  • 09 Mei 2007 - 20:23

    Mo:

    hoi wijffie, ik vind het echt leuk om bij te blijven met jouw verhalen...k ben op t moment erg druk k ga za ochtend op vakantie daarna praten we..ok dikke kussss mo en char

  • 14 Mei 2007 - 16:56

    Jos,syl En Lissie:

    lieve an
    wat een verhaal weer zeg en wat hebben je ouders genoten daro bij jou.
    je begrijpt ze zijn ondertussen weer hier in het kikkerlandje en hebben alle verhalen gehoord.
    maar hou je salvador wel in de gaten met zijn rikketikie want dat is echt wel linke soep hoor.lieve an hier gaat alles goed en ook hier is het stuur geld hahahahaha
    liefs van je oompie die 40 jaar wordt haahahah en we gaan lekker weg met hemelvaart naar limburg kan ie onderduiken voor alle gekkigheid hahahahah.
    kus van syl en lissie ook

  • 14 Mei 2007 - 21:52

    Annemarie:

    Lieve vriendinnies, familie, vrienden, bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal weer. Ma, excuses voor het lange verhaal, maar ja jullie hebben het zelf ook allemaal meegemaakt dus dat moet toch eventjes verwoord worden of niet? Dikke kusssen aan Angel, Sammy en Floortje. Daantje, ik zag dat je alweer terug bent uit Orlando. Kben jaloers, alleen niet of je drukke stageleventje. T lijkt wel gewoon of jij de boel runt daarow. Succes nog meis kusje!! Kev, ook excuses voor jou, voortaan een korter berichje! Echt leuk dat je altijd leest, dikke kuss!! Saskiaaaaa, je moet 1 december vrijhouden, gaan we feesten dan weet je t alvast. Fijn dat alles goet gaat in het altijd zonnige ;) Nederland. Groetjes daar aan iedereen, dikke kus van mij en Salvador. Lieve ray, ik ben in Augustus helaas niet meer hier in Mexico. Dan moet ik weer terug naar Nederland, waar ga je pcies heen? Khoor t wel, veel plezier in Thailand, ik hoor je kusss van mij. Elisaaaa, je zit nu met je kont in Mexicoooo!! Gezellig, ik wil echt al je verhalen horen heh. Dikke kus y disfrutaaaa MEXICCOOOOO!!! Rachhh, hoe is het met jou? Alles goed neem ik aan. Heb je n nieuw nummer ofzo? Me moeder had je gesmst, maar je antwoorde niet. Hoe dan ik hoor je weer, dikke kusss Ann. En voor je ma, hoe is de vakantie naar Turkije bevallen?? Zeker een groot succes daarow en dat nog wel de eerste x? Ik hoor t, dikke kuss Ann. En dan de laatste, de familie Klein. Leuk om weer wat te horen van jullie. Ja je bent de 20ste jarig toch? Nou lekker dat je dan de drukte ontsnapt en naar Limburg gaat. By the way je wordt een oude man hahaha ;), 40 jaartjes alweer. Nee hoor, alvast gefeliciteerd en veel plezier dan maar. Dikke kuss aan Syl en Lissie en aan jou natuurlijk ook!

    Nou mensen ik heb iedereen weer beantwoord, ik schrijf binnenkort wel weer wat nieuws, maar voorlopig heb ik nog niets meegemaakt. Nouja ik ga verhuizen nog eventjes met de hele familie voor de laatste 2 maanden. Word gezellig. Ik leg t later wel uit.

    Tot snel dikke kusss Ann

  • 23 Mei 2007 - 06:20

    Evalie En Co:

    Ha die Ann!

    Hier weer even een berichtje van ons......
    hele leuke foto's en ik geniet altijd als jij aan het tikken bent je kan wel een boek schrijven over je ervaringen ha ha. Ik ben dan al lachend aan het lezen.
    Ik geloof best dat je zulke mooie plaatsen tegenkomt! kennissen van ons zijn jaren geleden in Mexico geweest en die foto's waren fantastisch dus ik weet wel een beetje hoe het eruit ziet zeker Xcaret. Niet normaal zo duur! maar wel super mooi. Ach heb je dat ook weer eens gezien en je moet maar denken dat je een truitje hebt gekocht wat toch niet beviel.... ha ha.
    Fijn dat het met je pa alweer beter gaat he. Het is toch niet te geloven he en dan precies met zijn goede oog! ik schrok echt toen ik het van mijn ouders hoorde. Gelukkig is hij goed geholpen. Dat is ook maar de vraag in zo'n land waar alles anders is.

    Hier gaat alles goed. Ik ga 5 juni met zwangerschapsverlof en heb ik op de maandag en dinsdag echte rust want dan gaat lieke nog steeds naar het kinderdagverblijf. En dan maar afwachten he?
    ik weet niet of dat je het al weet maar Lieke krijgt er nog een zusje bij! ze is er superblij mee en ik ook natuurlijk want ik wilde heel graag een meisje.
    Daniel had al gezegd dat ie straks een keer in de zoveel tijd ergens anders gaat logeren met zoveel vrouwen in huis ha ha.

    Lieke is aan het oefenen om zonder zijwieltjes te fietsen.....spannend en als ze dat kan wil ze graag als cadeau een standaard op dr fiets.....ja niet te geloven he. Dat vind ze zo stoer een standaard. Dat heeft ze nu niet omdat er eerst zijwieltjes opzaten en dan heb je die niet nodig.

    Nou het is een lang verhaal maar dan weet je ook weer wat van ons en ik heb al een hele tijd niet meer gereageerd.


    Nog heel veel plezier en veel liefs van ons allemaal!!!!!!!!!!!


    Evalie, Daniel en Lieke

  • 23 Mei 2007 - 16:55

    Annemarie:

    Hej eef, daan, kleine lieke!!!

    Ik wist nog niet dat het een meisje zou worden. Kwist natuurlijk wel dat je zwanger was. Echt superleuk en ik kan me best voorstellen dat Daniel ergens anders gaat slapen met al die vrouwen dalijk in huis ;)!!! Maar echt superleuk hoor. Kben benieuwd! De zus van Salvador is ook zwanger, zij krijgt een jongetje en is uitgerekend in Augustus dus dat word ook een leuke ervaring voor Salvador die oom word. Tis natuurlijk nogal heel byzonder daar in Mexico.

    Wat leuk dat Lieke alweer gaat leren fietsen zonder zijwieltjes. De tijd gaat hard, maar leuk hoor.

    Indd fijn dat me vader weer kan zien. Is wel handig als je al maar 1 oog hebt. Dan moet die natuurlijk wel intact blijven. De dokter heeft hem goed geholpen dus dat was mooi.

    Verders niets te beleven hier. Alles gaat zijn gangetje. We zijn verhuisd en we zitten nu in een betere zone dus dat is leuk. En tsja ik ben bijna klaar met mijn stage dus ik wil nog gaan reizen naar Chiapas en dan moet tussendoor nog mijn scriptie afmaken, wat niet echt opschiet dus ik heb t druk en 5 juli kom ik alweer thuis dus. Dan zie ik jullie allemaal wel weer.

    Geniet van je zwangerschapsverlof en zodra de baby is geboren dan hoor ik t allemaal wel weer. Succes!!!

    Een hele dikke kuss en groetjes aan je ouders en de rest van de familie.

    Dikke kuss Annemarie

  • 28 Mei 2007 - 18:14

    Senor Dick:

    !Hola!
    Donde es el servicio de muyer???
    Vamos a la playa manana? Si! Tengos tres cervezas con y patatas con y mayonaise....

    Hasta luego!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 33005

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: