Daar ga ik weer!!! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer!!! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer!!!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

28 December 2008 | Nederland, Schiedam

Lieve mensen,

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Voor mij is de tijd weer gekomen dat ik moet gaan!

Heb al mijn spullen weer gepakt en zal overmorgen weer vertrekken naar Mexico voor 6 maandjes.

Wat ik er ga doen? Eigenlijk helemaal niets. Allereerst ga ik Salvador zien, vakantie vieren en als er sprake is van werk dan zal ik dat zeker oppakken bij Salvador in zijn bedrijf. Een uitgestippeld plan heb ik dit keer niet. Vond het gewoon weer tijd om weg te gaan. En waar anders heen dan naar Mexico?!?

Weet al een tijdje niet meer wat ik allemaal wil...zit een beetje in dubio met een relatie op afstand en het gezellige en leuke leven hier in Nederland. Als je mij dan vraagt wat ik het allerliefste doe? Is mijn antwoord volmondig "REIZEN". Dus dacht ik, ik combineer het reizen gewoon met mijn relatie en ga kijken hoe het er allemaal voor staat!

Wordt het niets.... dan zal ik gewoon mijn leventje hier oppakken en er hier in het koude Nederland iets van maken. Als ik niet zou gaan, dan blijf ik denk ik mezelf afvragen van "wat als?" of "had ik maar". Zo'n iemand wil ik niet worden en dus na lang nadenken is dan dinsdag de dag!

Heb het afgelopen half jaar een leuke baan gehad, leuk mensen leren kennen en een leuke tijd gehad met mijn allerliefste vriendinnetjes en vriendjes. Ga jullie ook zeker heeeeeel heeeeel maar dan ook heeeeeel erg missen.

Gelukkig is er ook nog een leuk extraatje: zo rond februari zal ik naar Canada gaan om Steef op te zoeken op haar grote reis door Canada. Gaan we daar ook een beetje rondreizen We zitten dan tenslotte niet ver van elkaar vandaan en komt zij ook nog even langs om taco's te eten en tequila te sappen!

Kortom, veel op het programma, maar ook weer niet! Ik zie het allemaal wel.

Jullie horen van mij weer in het zonnige Mexico. Ik wens jullie allemaal een geweldige jaarwisseling en rustig aan met de sappies!

Denk aan jullie!!!

Dikke kusss van mij :-)

  • 28 December 2008 - 19:43

    Roland:

    Grote klasse dat je het doet! Een uitdaging waar je alleen maar mee kan winnen! Zet hem op daar en zie je waarschijnlijk volgende week hahaha

  • 28 December 2008 - 19:46

    Kevin:

    anne !!!

    zal een gebedje voor je doen, dat je je geluk zult vinden in dat wat voor jou het beste is, wat jij het lieft wil (ook al weet je dat nog niet) veel plezier en alvast un próspero año nuevo!

    besos!!!!


  • 28 December 2008 - 20:16

    Mam:

    ik ga je ontzettend missen,
    maar veel plezier en geniet ervan.
    kus hou van je mam pap tony en de ommo's

  • 29 December 2008 - 08:23

    Jos En Sylvia:

    he ann harstikke goed dat je gaat en hoop dat je antwoorden op je vragen hebt als je terug komt.......?? lol geniet er van en wat het ook mag brengen weet in het koude holland wachten mensen hartverwarmend op je
    dikke kussen en kroelen van jos en syl en lissie kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

  • 29 December 2008 - 17:06

    Samantha:

    Lieve Ann,
    Heel veel plezier in Mexico en geniet ervan!! Dan komt de rest vanzelf!!!

    Have fun in het geweldige Mexico!

    xxx samantha

  • 29 December 2008 - 21:21

    Miems:

    Hai meis,
    Wat supergaaf dat je weer naar Mexico gaat. Heel veel succes met je volgende stap(pen) en vergeet niet te genieten ;) Buen viaje!
    Besitos

  • 03 Januari 2009 - 18:47

    Veer:

    Annie!!!
    Ik zit nu pas weer op internet en lees net je verhaaltje! Je bent inmiddels al weg... Mis je nu al!!
    Kus Veer

  • 04 Januari 2009 - 21:07

    Buufje Jolanda:

    Hoi Annemarie, ik wist uiteindelijk niet dat je toch naar Mexico zou gaan. Ik hoop dat daar een leuke tijd hebt en lekker kan uitrusten. Zodat je de goede beslissing voor jezelf kan maken. Ik heb begrepen dat al je vriendinnen bij zijn blijven slapen, om je vervolgens uit te zaaien op Schiphol. Ik hou je site in de gaten en wens het aller beste voor 2009.

    Groetjes

    Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 33008

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: