Mexicoooo... het land van mijn dromen! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu Mexicoooo... het land van mijn dromen! - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Mexicoooo... het land van mijn dromen!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

30 April 2008 | Mexico, Cancún

Lieve mensen,

Voor de gene die zin hebben om dit te lezen, kben tenslotte geen half jaar weg of zo hahah.

Met mij alles prima hier in het prachtige Cancun. Na een lange reis van Amsterdam, naar Brussel, kwam ik eindelijk op het vliegveld van Cancun aan. Na een uur wachten op de douane, en het openen van mijn koffers omdat ik kaas bij me had, mocht ik dan eindelijk op zoek naar me lover.

Daar stond hij dan al. Mijn schat, mijn liefde, mijn alles. Pas 3.5 maand niet gezien, maar als het om de liefde gaat is 1 dag al een eeuwigheid.

Eenmaal al mijn spulletjes uitgepakt en alles op zijn plaats gezet kon het echte genieten beginnen. De eerste paar daagies hebben we niet zoveel gedaan, hij werkt natuurlijk gewoon en ik ben gewoon elke x meegegaan naar de klanten om gewoon maar bij hem te zijn. Wel gingen we in de avond altijd wat doen. We zijn lekker uit eten geweest en naar het strand geweest. Kortom gewoon geweldig.

Afgelopen weekend hebben we een tripje naar Tulum, Bacalar en Chetumal gemaakt. Echt prachtig mooi. Eerst hadden we een huisje gehuurd aan het strand in Tulum. Dat was meer om even bij te komen van een lange rit en om gewoon lekker saampies te zijn aan het strand. Echt prachtig mooi was het huisje. Een prachtig bed in maya stijl. 's Nachts geen stroom omdat het ecologische huisjes zijn. Kortom echt super romantisch. Na wat te hebben gegeten en gedronken zijn we vroeg naar bed gegaan, want de volgende dag moesten we weer 3.5 uur op pad naar Bacalar. Naar de laguna van 7 kleuren.

Eenmaal aangekomen in Bacalar en onderweg superveel gezien te hebben kon het echte genieten beginnen. Hier was ik namelijk nog nooit geweest. Tijdens de rit veel armoede gezien, veel maya huisjes en ook veel rijkdom. Dat is Mexico, het land waar alles kan en mag en ik kan er alleen maar van genieten. Bacalar is opzich niet zo'n grote stad, meer een dorp. Maar de natuur is er prachtig. Ook daar hadden we een huisje gehuurd. Echt net langs een bos aan de laguna. Echt prachtig, maar ook superveel insecten, schorpioenen en ander ongedierte. Niet echt mijn ding maar goed, houd in je achter hoofd dat ik met mijn schat ben en dat dat alles weer goed maakt. Die dag hebben we aan de laguna gelegen en zijn we later op de dag naar het voetbal toernooi van Salvador's broertje in Chetumal gegaan.

Chetumal ligt op de grens van Belize en Mexico. Dus een aardig eindje van Cancun. Daar hebben we de voetbal wedstrijd gekeken en zijn we aan het strand met zijn ouders gaan eten. 's Nachts weer terug gereden naar Bacalar om daar de nacht door te brengen. Echt serieus er zijn geen genoeg woorden om te omschrijven hoe ik dit allemaal ervaren heb.

Het land is prachtig en mijn lieverd is geweldig. We hebben het oh zo leuk samen, maar ook zo moeilijk. Hoe kan je beslissen om je eigen land achter te laten om hier te gaan wonen waar alles kan en mag? Ik heb echt geen idee en ook zeker nog geen antwoorden. De vraag is gewoon ben ik bereid om alles op te geven om hier te zijn bij mijn schat? Daar hoef ik niet heel lang over na te denken... maar hoe en waneer dat is de vraag!!

Nou dit was weer een korte, nouja lange update van mijn tripje naar Mexico. Tot over een paar daagies, waar het gewonen leventje weer zal beginnen. Mensen HAPPY QUEENS DAY!!

Liefs,

Annemarie

  • 30 April 2008 - 08:19

    Kevin:

    nou, je hebt t weer beter voor mekander as ons meisiej,
    wij gaan zo queensday vieren opt stdhspln in de zeikregen :S haha
    nou geniet dr ff van he...
    XxX

  • 30 April 2008 - 08:35

    Stephanie:

    hey an, klinkt weer allemaal als een sprookje wat je daar allemaal meemaakt. Leuk jurkje btw ;) Ik ga van de week ook maar even kijken of ze mijn maat nog hebben. Vandaag helaas geen queens day for me.. Zit saai in de boeken. Veel plezier daar nog en doe de groetjes aan salva!
    xxx Stephanie

  • 30 April 2008 - 08:52

    Jos En Syl:

    hahahaha korte mmmmmmm klinkt weer spannend hoor doe je mannie de groetjes we gaan een sappie op je drinken met koninginnedag doeii lievert kus van ons

  • 30 April 2008 - 10:04

    Paola:

    Hee meis,

    zo te zien heb je het lekker naar je zin daar in het zonnige mexico. Hier is het wel anders, wat betreft het weer hoef je denk ik zeker niet lang na te denken of je wilt verhuizen of niet :D Haha.

    Nou meis, geniet er nog even lekker van!En doe de groetjes aan Salvador.

    Liefs, Paola

  • 01 Mei 2008 - 10:33

    Mam:

    weer een mooi verhaal
    dikke kus ook van de ommo's
    mieuw lig nog steeds in je kamer
    op je te wachten.
    kus en tot dinsdag
    mam

  • 01 Mei 2008 - 12:14

    Christa & Dennis:

    Hey meisie, super dat je toch weer ff een verhaatje acher laat, leuk om te horen dat alles goed gaat, nog veel plezier daar en een heeele dikke kus aan Salva. xxxx love you en xxxjes van Dennis

  • 09 Juni 2008 - 18:08

    Hinke:

    Hej Annemarie,

    Via deze waar ben jij. nu kom ik op jou site terecht omdat ik op zoek ben naar mensen die in de omgeving van Concun, Bacalar en Cozumel vertoeven. Over 3,5 maand ga ik er 5 maand stagelopen bij een bed and breakfast.

    Ik ben benieuwd hoe de mensen zijn en of er bijvoorbeeld cultuurdingen zijn waar ik rekening mee moet houden. Heb jij nog tips aangezien je er bent (geweest)

    Groetjes Hinke

  • 09 Juni 2008 - 18:09

    Hinke:

    hinke1987@hotmail.com mocht je info voor me hebben

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 33014

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: