Back in Mexico - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu Back in Mexico - Reisverslag uit Cancún, Mexico van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Back in Mexico

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

12 Oktober 2007 | Mexico, Cancún

Hola mis amigos,

Hier eventjes weer een berichtje vanuit het zonnige, nouja regenachtige, Cancun. Sinds 5 oktober ben ik weer beland in 1 van de prachtigste plekken van de wereld namelijk Mexico. Lekker weer terug bij mijn mannetje met wie het erg goed goed gaat.

Voor de mensen die het nog niet wisten ik ben 3 oktober geslaagd voor mijn diploma van de HEBO. Een 7 voor mijn engels en een 6 voor mijn Communicatie. Maar goed, hoe ik het gedaan heb maakt niet uit. Ik heb mijn papiertje.

Dus zo´n reis naar Mexico, maar alles helemaal compleet. Na een tocht van 11 uur naar Cuba en eindelijk naar Cancun kwam ik nog een uur te vroeg aan op het vliegveld. Daarom moest ik met al mijn troep opzoek naar een winkeltje met beltegoed voor mijn telefoon. Dit in verband ik mijn eigen mobiel vergeten was na een avondje gezellig stappen met de meiden Sasje, Chrisje, Steefje en Ilse.

Eenmaal Salvador gebeld was hij er binnen een half uurtje met een bos bloemen om te vieren dat ik weer trug was en mijn diploma had gehaald. Wat een sgat heh. Na bijna 2 jaar samen krijg ik nog steeds bloemen :)! Dus dat is leuk. Na een ritje van 20 min. eindelijk bij zijn huis aangekomen waar ik baby Juan Camilo te zien kreeg. Zijn zus was 2 maanden geleden bevallen en dus had ik leuke cadeautjes gekocht zodat hij alvast al nederlands kan leren haha.

Het is best gek om weer terug zijn op een plek waar je 6 maanden heb gewoond. Het is nu allemaal zo gewoon. Niets is raar aan dit land, want ik ken het allemaal al. Het eten is juist lekkerder en de mentaliteit is zoals ik al gewend ben dus kortom niets te klagen. Maar zei zijn moeder, het is toch anders, want je weet dat je maar 3 weken blijft. Daar heeft ze wel gelijk in.

Die dag zijn we gelijk naar t strand geweest en heb ik lekker gelijk tacos achterover geslagen die ik erg had gemist net als de snoep en de lekkere cola van hier. Verder t weekend zijn we ontzettend veel geld gaan uitgeven aan kleren en andere troep. Ook zijn we gelijk naar de bios geweest en zijn we naar Cozumel weer geweest. Dit keer om gewoon lekker over t eiland te slenteren. Dus niet zoveel fotos gemaakt want tsja ik weet alles al hier en dus zijn die fotos ook niet echt boeiend meer.

Dit weekend gaan we naar de wedstrijd atlante - pachuca. Wat natuurlijk ontzettend leuk is, want t stadion van atlante is hier in cancun gebouwd waardoor we vanaf nu ook gewoon lekker hier naar kicke wedstrijden kunnen kijken en niet naar Mexico Stad hoeven te vliegen voor t Azteca stadion. Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind.

Voor de rest eigenlijk niets veranderd hier. Alles gaat zijn gangetje hier. Kvoel me dan ook niet echt op vakantie maar gewoon thuis. T lijkt alsof ik nooit ben weggeweest.

Mensen, dit was het weer voor deze week en vakantie. Misschien dat ik later nog wat schrijf als we naar Bacalar zijn geweest en voor de rest niets nieuws hier. Cancun is nog even prachtig als altijd. De zee prachtig blauw, heerlijke tacos en niet te vergeten mijn lovely boyfriend die ik erg heb gemist.

Muchos besitos en tot snel,

Kusss Annemarie

  • 12 Oktober 2007 - 19:04

    Mam:

    zo dat was weer een mooi verhaal.
    je bent alleen vergeten
    dat je waggie de keuring niet heeft overleefd.
    maar het komt goed, zijn al op zoek naar een vervanger,
    en met de ommo's gaat het ook goed.
    kleine mieuw slaapt lekker in jou kamer.
    zo dat was het weer,
    dikke kus mam

  • 13 Oktober 2007 - 07:40

    Jos En Syllie:

    toppie dat je weer heel in mexico bent doe je mannie de groetjes,nou tis daar zeker beter weer dan hier hoor hahahaha
    nou veel plezier weer in t paradiso en lezen weer over je avonturen doeiiiii

  • 14 Oktober 2007 - 19:00

    PETRA:

    HOI AN LEUK OM WEER EEN VERHAAL VAN JE TE LEZEN EN WAT FIJN DAT ALLES WEER ZO VERTROUWD OP JE OVER KOMT DAT IS EEN GOED TEKEN FIJN MEID GENIET ER MAAR VAN WE HOREN WEL WEER XXXXXXXXPETRA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 33007

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: