Richting Bolivia en Peru - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu Richting Bolivia en Peru - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Richting Bolivia en Peru

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

14 Januari 2011 | Nederland, Vlaardingen

Hallo allemaal,

Na alweer een tijdje niets te hebben geschreven en ik momenteel volgens deze site nog steeds in Canada ben, dacht ik: laat ik het is updaten.

Alweer een tijdje heb ik geen lange en verre reizen gemaakt. Het jaar 2009 was het jaar van de vele tripjes (Canada, Mexico, Spanje) en 2010 het jaar van het rustiger aan doen (Schotland en Spanje).

Maar eindelijk is het zo ver, na een tijdje van sparen heb ik besloten om met mijn vader richting Bolivia en Peru te reizen.

Het zal 2 weken zijn, en eigenlijk voor de wereldreizigers onder ons is dat gewoon een kleine vakantie. Ik zie dat toch even anders.

Bolivia en Peru zijn voor mij 2 nieuwe fantastische landen die ik nog moet gaan ontdekken. Landen waar je niet zo 1,2,3 naar toe gaat. Landen waar het niet altijd even veilig is, maar toch landen die je gewoon gezien MOET hebben.

Dus tot over 3 maandjes ongeveer, dan zal deze reis van start gaan. Via Sao Paolo vliegen we naar Santa Cruz, daarna via Sucre en Potosi, naar de prachtige Salar de Uyuni, om aansluitend naar La Paz te gaan. Na een paar dagen daar zullen we de grens passeren naar Puno in Peru. Om tot slot te eindigen in Lima.

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 33000

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: