Bolivia! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu Bolivia! - Reisverslag uit Schiedam, Nederland van annemarie klein - WaarBenJij.nu

Bolivia!

Door: Annemarie

Blijf op de hoogte en volg annemarie

20 April 2011 | Nederland, Schiedam

Lieve allemaal,

Overmorgen is het dan zover, om 10.10 vlieg ik samen met vaders richting Sao Paolo om rond 1.15 ´s nachts in Santa Cruz aan te komen. Dan zullen wij slechts in de ochtend een uurtje hebben om daar het centrum te verkennen.

Aansluitend vliegen we dan alweer naar Sucre. De hoofdstad, de officiele dan. De meeste mensen zien La Paz als hoofdstad.

Na 2,5 dag daar zullen we met de bus naar Potosi vertrekken. De mijnstad. Ook hier blijven we even voordat we een 3daagse excursie door de zoutvelden van Salar de Uyuni gaan doen richting Chili.

Vanaf Uyuni nemen we de nachtbus richting La Paz waar we ook 2,5 dag zullen zijn voordat we de grens over gaan naar Peru, het Titicacameer.

Ook hier zullen wij een excursie doen en de Uros indianen wat van dichtbij leren kennen.

Tot slot vliegen wij dan terug naar Lima waar wij nog een dag van deze stad mogen genieten en dan zijn de 2 weken alweer om.

Hoe het allemaal is laat ik natuurlijk wel weten. Meestal gebruikt men deze site voor de wat langere reizen, maar aangezien dit voor mij heel bijzonder is, wil ik het toch met jullie delen.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,

Annemarie

  • 20 April 2011 - 18:06

    Jos En Sylvia Klein:

    hee klinkt gaaf
    pas goed op die gekke paps van je en heel veel plezier
    zie jullie gauw weer en ga jullie volgen
    dikke knuf van jos syl en melissa

  • 21 April 2011 - 04:15

    Christa:

    Miss Klein, natuurlijk is dit een hele bijzondere reis! Ik ben nu toch ook die rondreis van 2 weken aan het doen, is echt geweldig!! Enjoy en een dikke kus en knuffel voor jou en paps

  • 21 April 2011 - 04:55

    Kevin:

    veel plezier meid, geniet dr van! die ouwe ook, doet m maar de groetjes.. enne, kom maar op met die verslagen :b

    besitoooo

  • 21 April 2011 - 15:01

    Mam:

    ik zal jullie missen xxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

annemarie

Volg hier mijn reizen door de hele wereld!

Actief sinds 18 Nov. 2006
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 33001

Voorgaande reizen:

22 April 2011 - 06 Mei 2011

Reizen door de wereld

Landen bezocht: